vineri, 6 iunie 2008

DRUMUL

© Silvan Stâncel – DRUMUL

Un comentariu:

Anonim spunea...

Carmen spunea...

Foarte frumoasa melodia, talentosule!
21/12/07
Rares spunea...

No, si asta mi-o placut! Ase!
21/12/07
AlexN spunea...

superba melodia, te-am vazut la Pitesti la festival, din pacate ai fost intrerupt de juriu cand cantai o bucata mai lunga..
8/2/08
mountainblues spunea...

Stiu ca "superba" e un superlativ si nu admite expresia "cea mai", insa... Inca de prima data cand am auzit-o am stiut ca asta e melodia mea preferata din toate ale tale, si din cele pe care inca nu le ascultasem. E geniala, respira in fiecare nota imagini din povestea pe acre vrea sa o transmite, ti-am spus ca am trait foarte puternic senzatii vizuale la concert cand am ascultat-o... Sper sa mai ai de-a lungul vietii astfel de inspiratie, spre delectarea auzului si sufletului muritorilor care iti asculta muzica.